VELKOMMEN TIL LØNBORG - VOSTRUP JAGTFORENING

Foreningen har ca. 171 medlemmer og råder over en lille flugtskydningsbane beliggende mellem Vostrup og Hemmet. Banen har i sæsonen (april-august) åbent hver onsdag fra kl. 19.00-21.00. Der er autoriserede skydeinstruktører på banen, og medlemmer og gæster er velkomne.

Sammen med Hemmet - Sdr. Vium Jagtforening har foreningen lejet Styg Plantage, som er en privatejet plantage på ca. 60 hektarer. I sommermånederne kan man som medlem købe bukkejagte ligesom der i efteråret kan købes jagtkort til hjortejagt. I vintermånederne arrangeres fællesjagte. Se mere om de forskellige aktiviteter ved at klikke her.

Hvis du er interesseret i at følge, hvad der sker i vores jagtforening, kan du også kigge forbi facebook                                     logo-facebook-png-46272.png

BESØG I FORBINDELSE MED FLUGTSKYDNING
Onsdag d. 13. april 2024

Filialdirektør Line Leth Høj fra Nordea-fonden kommer og overrækker foreningen en check på 20.000 kr. Beløbet er brugt i forbindelse med indkøb af nye bagdue-kastemaskiner.​​​​​​

IMG_5755.JPG

Overrækkelsen vil ske ca. 19.15. Herefter vil vi gerne være vært for sodavand / øl og chips samt kaffe og kage.

Alle er velkomne og vi håber, at mange har lyst til at kigge forbi .... og selvfølgelig er banerne åbne.

På gensyn.

Lønborg -Vostrup Jagtforening

kisspng-clip-art-drawing-pin-openclipart-free-content-port-push-clip-transparent-amp-png-clipart-free-downl-5ca949a8d9f2c9.0599358715545983128927.png Opslagstavlen

AKTIVITETSKALENDER 2023 - 2024
Se aktiviteterne i foreningen her

FLUGTSKYDNINGSBANEN ER STARTET OP PÅ NY SÆSON
hver onsdag kl. 19.00-21.00
Vi har fået to nye bagduemaskiner på banen, så nu skulle problemerne i forhold til højde og retning være løst.
Vi glæder os til at se dig på banen.

MÅRHUNDE - REGULERING
Hvis du er nysgerrig på at vide mere om foreningens mårhunde - regulering klik her