VELKOMMEN TIL LØNBORG - VOSTRUP JAGTFORENING

Foreningen har ca. 171 medlemmer og råder over en lille flugtskydningsbane beliggende mellem Vostrup og Hemmet. Banen har i sæsonen (april-august) åbent hver onsdag fra kl. 19.00-21.00. Der er autoriserede skydeinstruktører på banen, og medlemmer og gæster er velkomne.

Sammen med Hemmet - Sdr. Vium Jagtforening har foreningen lejet Styg Plantage, som er en privatejet plantage på ca. 60 hektarer. I sommermånederne kan man som medlem købe bukkejagte ligesom der i efteråret kan købes jagtkort til hjortejagt. I vintermånederne arrangeres fællesjagte. Se mere om de forskellige aktiviteter ved at klikke her.

Hvis du er interesseret i at følge, hvad der sker i vores jagtforening, kan du også kigge forbi facebook                                     logo-facebook-png-46272.png

BESØG FRA NORDEA

Onsdag d. 10.4 fik Lønborg -Vostrup Jagtforening overrakt en check på 20.000 kr. Beløbet er brugt som tilskud til indkøb af nye kastemaskiner.  Efter at have overrakt checken inviterede Henrik Filialdirektør Line Leth Høj med ud at skyde. Dette blev taget positivt imod.

Resized_Screenshot_20240410_192220_Gallery.jpg

kisspng-clip-art-drawing-pin-openclipart-free-content-port-push-clip-transparent-amp-png-clipart-free-downl-5ca949a8d9f2c9.0599358715545983128927.png Opslagstavlen

AKTIVITETSKALENDER 2023 - 2024
Se aktiviteterne i foreningen her

FLUGTSKYDNINGSBANEN ER STARTET OP PÅ NY SÆSON
hver onsdag kl. 19.00-21.00
Vi har fået to nye bagduemaskiner på banen, så nu skulle problemerne i forhold til højde og retning være løst.
Vi glæder os til at se dig på banen.

MÅRHUNDE - REGULERING
Hvis du er nysgerrig på at vide mere om foreningens mårhunde - regulering klik her