Velkommen til Lønborg - Vostrup Flugtskydebane

Banen åbner til en ny sæson onsdag d. 3. april 2024 kl. 19.00.

Herefter er der flugtskydning hver onsdag kl. 19.00-21.-00 i sæsonen frem til 31. august.

Banen er ferielukket uge 28 og 29.

Retten til ændringer forbeholdes - ændringer vil kunne ses på vores Facebook-hjemmeside og her på siden.

IMG-5026.JPG

Flugtskydebanen er beliggende mellem Vostrup og Hemmet på adressen: Tarmvej 85 C, 6880 Tarm.
Banen har eksisteret i ca. 40 år og er etableret på lejet jord. Der er et klubhus, to kastehuse samt en toiletvogn. Det er muligt at skyde bagduer, sideduer og spidsduer.

Flugtskydebanen er i august 2023 blevet renoveret. Der er kommet nyt tag på klubhuset og nye sider på det ene kastehus. Renoveringen er blevet financieret af Møllefonden. Se fotos fra renoveringen ved at klikke her.

I marts 2024 har foreningen med støtte fra Norea-Fonden indkøbt to nye bagdue- kastemskiner. De er installeret, og problemerne med retning og højde ved bagduer skulle nu være løst.